اشتراک این پست

شال و روسری زمستانه


شال و روسری زمستانی تنها به منظور گرم کردن و مراقبت از افراد در برابر هوای سرد مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه با استفاده از آن می توان یک استایل متفاوت داشت. ممکن است خرید پالتو و کت زمستانی برای شما هزینه زیادی به همراه داشته باشد اما خرید چند شال زمستانی مناسب در ست کردن لباس های شما تاثیرگذار خواهد بود. ترکیب رنگ و طرح شال زمستانی از جمله نکاتی است که هنگام خرید یک شال زمستانی باید در نظر گرفته شوند. بسیاری از افراد عقیده دارند که ترکیب و تطبیق رنگ ها دارای الگو خاصی هستند و باید از آن ها پیروی کنند. همین امر تا حد زیادی مانع از انتخاب آزادانه رنگ های مختلف برای شال زمستانی مطابق مد زمستان می شود. اما باید توجه کرد که امروزه این قوانین منسوخ شده و می توان رنگ ها و الگوهای غیر مکمل را بگونه ای با یکدیگر ترکیب نمود و استایل فوق العاده زیبایی ساخت.

بافت شال و روسری زمستانه

امروزه انواع شال و روسری با بافت های محتلف تولید و روانه بازار می گردد. انتخاب هر نوع بافت شال و روسری زمستانی باعث می شود ماهیت استایل شما تغییر کند. هر نوع بافت شال و روسری زمستان مطابق با مد زمستان دارای مزایای خاصی هستند. شال زمستانی با بافت پشمی شما را گرم خواهد کرد از این رو در فصل زمستان به عنوان یک نجات دهنده عمل خواهد کرد. انتخاب شال و روسری با بافت پشم باعث می شود ظاهری کلاسیک داشته باشید. به خانم هایی که دنبال استایل مدرن هستند و گرمای پارچه های پشمی را دوست دارند توصیه می گردد تا روی نقوش و ترکیب های رنگی مختلف تمرکز کنند. پارچه های کشمیر و مخمل نیز گزینه های مناسبی برای مد زمستان می باشند. این پارچه ها دارای بافت نرم و لطیف هستند. جهت خرید شال و یا خرید روسری مناسب توصیه می شود از شال و روسری های لوکس بانو دیدن فرمایید.

اندازه شال و روسری زمستانه

انداره شال و روسری باید بگونه ای باشد که بتوان شال و روسری خود را بدون احساس خفگی یکبار به دور گردن پیچاند. می توان اجازه داد انتهای شال و روسری روی سینه آویزان گردد. همچنین باید بتوان آن را به عقب پرت کرده یا دور گردن خود بست. بهتر است از انتخاب شال و روسری که نمی توان آن ها را براحتی پیچید صرف نظر نموده و از محکم بستن شال با احساس خفگی خودداری نمود.

کیفیت شال و روسری زمستانه

باید توجه کرد که جنس های پلاستیکی و یا مصنوعی، انتخابی مناسب برای شال و روسری زمستانه نیستند و در مقابل شال و روسری با جنس پشم، کتانی، ابریشم و کشمیر انتخابی مناسب جهت مد زمستان مطابق روز و مدرن می باشد.

رنگ شال و روسری زمستانه

رنگ هایی همچون سیاه، بژ، خاکستری، سفید و قهوه ای برای مد زمستان گزینه مناسبی به نظر می رسند و خانم ها با انتخاب این رنگ ها در ساخت استایل خود دچار اشتباه نخواهند شد. این رنگ ها را می توان با هر رنگ لباس ست کرد و استایل فوق العاده زیبایی ساخت. برای خانمهایی که جسورانه انتخاب می کنند و دوست دارند استایل متفاوت داشته باشند، رنگ های تند برای شال و روسری، مطابق مد زمستان توصیه می گردد. با این انتخاب چهره خانم ها در فصل زمستان روشن تر و زنده تر به نظر می رسد. بهتر است شال و روسری را با رنگی متفاوت از رنگ کت انتخاب نمود. برای خانم هایی که کت رنگی دارند، می توانند آن را با رنگ های مکمل قرمز یا سبز هماهنگ کنند. در صورتی که رنگ کت نیز جلوه کافی دارد بهتر است رنگ های خنثی را برای شال و روسری خود انتخاب نمود.  جهت خرید شال و یا خرید روسری مناسب توصیه می شود از شال و روسری های لوکس بانو دیدن فرمایید.

منبع: http://hpsco.net/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.