اشتراک این پست

شال و روسری لنین


جنس شال و روسری لنین از پارچه لنین با الیاف کتانی می باشد. پارچه لینن نوعی پارچه است که از گیاه کتان به دست می آید. در ایران پارچه کتانی را که لطیف و نازک است، کتان کاغذی و پارچه های کتان ضخیم تر را کتان پنبه ای می نامند. معمولا پارچه لینن مرغوب، از ۷۰ درصد پنبه یا کتان، ۲۰ درصد ویسکوز و ۱۰ درصد پلی استر و لینن نامرغوب از ۵۰ درصد پنبه و ۵۰ درصد پلی استر، بدون استفاده از ویسکوز تهیه می گردد.

پارچه لنین

پارچه لینن به دلیل خاصیت جذب بالای رطوبت، بسیار خنک بوده و انتخاب مناسبی برای استفاده در آب و هوای گرم می باشد. یکی از خصوصیات مهم این پارچه، دفع سریع عرق بدن است و به همین دلیل پوست بدن را بسیار شاداب و تازه نگه دارد. خاصیت تنفسی بالای پارچه لینن سبب شده تا بتوان از این پارچه در آب و هوای گرم و مرطوب هم استفاده نمود. الیاف لینن به راحتی شسته شده و زود خشک می شوند. جهت خرید شال و یا خرید روسری مناسب توصیه می شود از شال و روسری های لوکس بانو دیدن فرمایید.

شال لنین

امروزه شال و روسری های لنین با طرح و رنگ های مختلف تولید و روانه بازار می شود. شال و روسری هایی که با پارچه لنین با کیفیت تولید می گردند انتخابی مناسب برای خانم های شیک پوش در فصول بهار و تابستان هستند. جهت خرید شال و یا خرید روسری مناسب توصیه می شود از شال و روسری های لوکس بانو دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.